Τρίτη 20 Απριλίου 2021

Ηλεκτρονικά Βιβλία : πως θα γίνεις συγγραφέας του Διαδικτύου!

Δημιούργησε το δικό σου βιβλίο με το StoryJumper

"Ηλεκτρονικά βιβλία; Μα αυτό είναι πολύ ενδιαφέρον!" είπα και αναπήδησα στην πολυθρόνα μου. Απέναντι μου καθόταν η Ελευθερία, η μάγισσα των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών. Είχε έρθει στο κάστρο για τσάι και μου είχε υποσχεθεί μια έκπληξη.

"Βεβαίως! Με το StoryJumper" απάντησε η Ελευθερία. 

"Τι είναι αυτό; Καινούριο μαγικό ραβδί;" την ρώτησα με περιέργεια. Ξέρω, βεβαίως οτι οι μάγοι των Hλεκτρονικών Yπολογιστών δεν έχουν μαγικά ραβδιά. Συνήθως χρησιμοποιούν ποντίκια και πληκτρολόγια.

"Οχι, οχι!" γέλασε η Ελευθερία. "To Storyjumper είναι ένα εργαλείο του Διαδικτύου για να δημιουργήσεις ηλεκτρονικά βιβλία με εικόνες και ήχο. Όποιος θέλει μπορεί να αναπτύξει μια ιστορία, εύκολα και γρήγορα. Το StoryJumper έχει να επιλέξεις ένα από τα έτοιμα πρότυπα  είτε να ξεκινήσεις την ιστορία από την αρχή.  

"Μα τι λές! Αυτό θα ξετρελάνει τις Κουκουβάγιες μου. Είπες, μπορείς να βάλεις και εικόνες και ήχο;" ρώτησα με ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον. 

"Βεβαίως και μπορείς!" απάντησε με σιγουριά η Ελευθερία και έβγαλε από μια μαύρη θήκη ένα ασημί βιβλίο. Τώρα αυτό δεν ήταν ακριβώς βιβλίο γιατί είχε κουμπάκια και οθόνη αλλά έμοιαζε κάπως με βιβλίο. Το άνοιξε και το γύρισε προς το μέρος μου. "Να πατάω εδώ για να μπω στο StoryJumper να σου δείξω!" 

"Ορίστε! Για την εικονογράφηση της ιστορίας μπορεί κάποιος να χρησιμοποιήσει έτοιμες σκηνές (scenes), διάφορα αντικείμενα (props) αλλά και να ανεβάσει φωτογραφίες της επιλογής του από το δικό του υπολογιστή. Σας έφερα και δύο ηλεκτρονικά βιβλία για δώρο. Τα έχουν δημιουργήσει οι δικές μου Κουκουβάγιες"

Book titled 'ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΓΑΛΑΖΙΟ'


Book titled 'Η νεράιδα '

"Εκπληκτικό!" μουρμούρισα και πήρα ένα από τα μπισκότα σοκολάτας που βρίσκονταν μπροστά μου. Είναι γνωστό ότι όταν ενθουσιάζομαι, χρειάζομαι επειγόντως σοκολάτα! "Θα δημιουργήσουμε μια κατηγορία για τα Ηλεκτρονικά Βιβλία. Θα πω σε μία από τις Κουκουβάγιες μου να αναλάβει την ταξινόμηση. Θα μας φέρεις κι άλλα τέτοια βιβλία;" τη ρώτησα με ένα πλατύ χαμόγελο. 

"Θα το κανονίσουμε" μου είπε η Ελευθερία και μου έκλεισε το μάτι με νόημα."Ορίστε, σου αφήνω κι έναν πάπυρο με οδηγίες για όποια δική σου Κουκουβάγια θέλει να δοκιμάσει να δημιουργήσει το δικό της βιβλίο" είπε και μου άφησε ένα τυλιγμένο πάπυρο. 

Για να δείς τις οδηγίες για το StoryJumper, πάτησε εδώ.


Η κυρία Ελευθερία Μουτσανίδου είναι συνάδελφος εκπαιδευτικός Πληροφορικής (ΠΕ86) και διδάσκει στο 8ο Δημοτικό Καματερού και στο 4ο Δημοτικό Πετρούπολης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το μυστικό πέρασμα

 Δεν ήταν ένα πρωϊνό όπως όλα τα άλλα. Τίποτα δεν ήταν το ίδιο όταν μπήκα μέσα στη βιβλιοθήκη του κάστρου.  Όταν αντίκρυσα αυτό το πρωτόγνωρ...